LEGO® – Perseverență și o bună gestionare a frustrărilor („Stress management”)

ARRA CLUB Robotica LEGO

Atunci când ne jucăm cu LEGO® putem să avem parte de evenimente neplăcute precum cel în care, din cauza unei singure piese neasamblate corect, robotul nu funcționează precum ne-am așteptat.

Sau atunci când din cauza unei mișcări imprecise construcția pe care am realizat-o se dărâmă. Astfel de situații sunt inițial frustrante, dar dacă vom continua să ne jucăm cu LEGO®, mai ales atunci când jocul este orientat spre învățare (așa cum este la ARRA CLUB), frustrările sunt treptat depășite, copiii dezvoltându-și capacitatea de a persevera și de a depăși obstacolele psihologice din viața lor, având conștiința faptului că tot ceea ce au creat poate fi reconstruit (mereu o pot lua de la capăt, erorile putând fi de fiecare dată reparate).

Atunci când se manipulează piese LEGO®, cei care trec pragul ARRA CLUB au oportunitatea de a pune în aplicare idei noi, fără a le fi frică de eșec, tocmai pentru că aici toți copiii înțeleg faptul că greșelile pot fi reparate la fel cum piesele de LEGO® pot fi înlocuite.

Lucrurile nu funcționează mereu conform planului, dar este cert că putem de fiecare dată să ameliorăm situația și să facem tot ce e mai bun cu resursele de care dispunem.

Cursuri de robotica LEGO® Education WeDo 2.0

LEGO WEDO 2.0 ARRA CLUB